Monday, March 21, 2011

Soalan demi soalan

Salam.


Aku baru lepas test, huuuuu..penat owh. Dah tu najah mohd lasa tag aku pulak. Ok. Walaupun dah 2 tahun saya berblog. Ini first time saya di tag. Ok tak cool kan saya? Tahu. Y’all sila diam. Ok y’all nikmatilah jawapan saya.


1) Adakah anda rasa HOT?

Hot? Alamak. Bahasa inggeris saya teruk T_T. Hot tuh panas ker? Saya memang selalu panas. Sebab dulu cikgu bio saya kata manusia berdarah panas. Tapi kawan2 saya selalu sejuk, apakah mereka berdarah sejuk? Saya tak boleh kena matahari, sebab saya kipas susah mati Robert Pattinson (betul tak?). bila kena air-cond, jarang2 saya sejuk. So...jawab tak soalan nih?


2) Upload wallpaper lappy / pc

Saya mintak maaf. Saya buat wallpaper saya seorang jejaka. Nanti jejaka tuh tahu saya minat dia lantas curi pic dia walaupun saya tak add dia. Saya takut dia reject saya
=(


3) Cerita pasal gambar

Alamak. Dah tercerita tadi la kat atas tadi. Saya minat bangat sama beliau. Beliau merupakan inspirasi saya ketika saya tak mahu pergi ke kelas ketika awal2 di kelantan. Huhu.

4) Bila kali terakhir anda makan ayam

Hah??? Kenapa ayam? Abah saya bela ayam tahu? Sebab tuh faveret saya ayam. Sebab cita2 saya tak nak ada ayam dah kat rumah. (ada kene mengene tak?)
Semalam adalah yang terakhir.

5) Lagu terakhir yang anda dengar

Lagu raya. Ceria aidilfitri. Sebab saya balik kampung baru2 ini. So nak dapat feel balik kampung la katakan. Eceh =)

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Tengok adik-adikku. Abah saya puji budak2 nih sebab diorang petah berkata-kata. Saya tak ke?

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil ape

Awak, wanita, gegerl, wanita berkulit hitam manis dan pelbagai lagi nama yang saya toleh kalau orang panggil. Contoh “hey rani mukherjee!”

8) Tag 8 orang

Alaaaaaaa...? perlu ye? Kalau tak perlu? Boleh? Ok, perlu...
• parapaen
• khairunnisa
• nabila
• faranajwa
• norliza
• dayang
• kasih nurazie
• hafizatul husna

9) Siapakah no 1 yang anda tag

Farahin. Parapaen. Apa kabar? (sibuk nak tanya kabar)

10) Katakan sesuatu tentang no 5 yang anda tag

Dia....heheh. dia pendengar yang bagus. Walaupun dia sangat garang di Semashur, tapi kini tidak lagi.

11) Orang ketiga ditag sedang berhubungan dengan siapa

Dia tunggu saya dapat bf baru dia nak carik. Sebab kasihan dengan saya, tak ada sape nak (nangis)

12) Bagaimana dengan no 4

Beliau nak jumpa saya tadi, tapi tak kesampaian. Sebab kok lanas dan kota baru jauh. =(

13) Pesanan buat no 6

Sila update blog anda.

14) kata-kata cinta buat no 2

Oh gemok ku. Sila la jangan bertanding kegemukan dengan ku lagi. With love~

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang di tag di no 1

Manja, belajar di uitm perak, kos HR, dulu pakai cermin mata dah tuh pakai contact lense, sayang MCD.

17) Persamaan antara Lembu dan Kambing

Weh!!! Soalan bapak lah mencabar! Halal dimakan. Tuh je.

18) Perasaan ketika menjawab tag ini

Pening! Gile banyak soalan. Dahla baru lepas test. Huh

19) Adakah anda tahu Rizman itu sengal

Siapa nih? Tak tahu. Rizman khuzaime ke? Tak kenal, sebab jiran saya pun saya langsung tak kenal.

20) Gay or Les?

Lor...saya stret....saya suka sangat kat laki. Ok. Takutnye jawapan aku.


ini je yang mampu. y'all patut tengok keadaan saya ketika ini. sangat menggerunkan. sebab pening jawab soalan2 ini. terima kasih =)

2 comments:

  1. Damn....
    huuhuhuh..
    i xsuka u komen..
    well,act i xde mase laa nk update2 blog nie(sedangkn bkk blog and FB setiap hari)..
    LOL..!!!

    ReplyDelete
  2. ha tau takpe.
    update jele.
    atleast tade la jauh sgt i rase kn
    wlopn i kt klntn
    huhu

    ReplyDelete