Friday, September 4, 2009

tips untuk menulis diary dalam handphone



betapa canggihnya zaman sekarang hingga aku tak jumpa mana pen dan kertas untuk menulis sehingga aku terpaksa menaip dalam handphone ( tu pon lepas delete banyak message).aku ni kira terinspired (ade ke such word?)by seorang gadis yang sangat cantik. and aku adore kecantikan dia dari rupaparas,kepintaran(wau) dan kelawakjenakaan beliau.so dengan bangganya aku ingin menjadi seperti beliau. i mean a great blogger la. takkanla gojes gilez cam dia kan. selepas aku mengkaji dan menyumpahranah beliau ( sebab kelaka),aku tak boleh tido la pulak dat nite. sangat menakutkan kearana esok pagi ade class investment yang merupakan teori semata dan lecturer tersebut sangatla baiuk hati kerana mengambil diploma dalam course nursing.kenapa aku tak keluar dari bilik tersebut lalu study supaya tahu apa yang dibebelkan oleh lecturer esok???eheh....akhirnya tertidur juga saya...uhu.


tapi sangat sakit hati dengan nisa keesokan harinya,beliau meminta saya untuk bangun dan mandi awal!!argh nisa terima kasih la teramat sangat!!!takpela
bagi mengelakkan pergaduhan belaku di dalam bilik yang aman tersebit, maka aku bangunla dengan jayanya.dalam class aku berjaya untuk tidak mengantuk dan terasa nak tidur. hu!! tahniah syafinas!!


mencari tempat berbuka yang boleh makan sambil bersila. jawapannya...stadium melawati shah alam. dat was my first time berbuka kat sana. ok i am fine and fun there. ( cam tak je kan?)ok la..marilah aku selitkan wajah gembira aku di sana bersama rakan-rakan tercinta.




ok selamat berpuasa :p

2 comments: