Monday, September 7, 2009

hari memartabatkan bahasa melayu se Shah Alam

semenjak saya mempamerkan blog tercinta kepada rakan-rakan,saya telah dicemuh teruk kerana kesalahan eja entry-entry sebelum ini. contohnya,dalam entry tips untuk menulis diary dalam handphone, tersebut-tersebit. dan terlampau banyak dan anda juga boleh menjadi seorang pecinta bahasa melayu dengan memperbetulkan ejaan-ejaan tersebut. maaf ye saudara-saudari. bila saya menaip,saya tidak pandang ke skrin mahupun menyemak kembali entry yang sudah siap untuk ditunjukkan.huhu(budak baru belajar)so di sini saya cuba untuk menggunakan sepenuhnya bahasa melayu bersama ejaan yang tepat lagi bernas.

lantas saya pun menghasilkan entry ini dengan penuh semangat dan azam yang kental walaupun saya terlampau banyak kuiz yang menanti. bersama rakan-rakan yang sedang memikirkan juadah berbuka walaupun baru pukul berapa.hu. tidak mengapa. maafkan mereka.jadi sesiapa yang sudah pun menganalisis setiap patah ejaan yang salah. nah ini hadiah nya!!!



KASIH SAYANG YANG TIADA TOLOK BANDINGNYA!!!


selamat beribadah dan renung-renungkan

p/s:macam terbalik,tapi tidak mengapa

No comments:

Post a Comment