Thursday, April 29, 2010

will not be alone!

Bismillahhirrahmanirrahim.

Specially dedicated to my friends that still willing be on by my side. I will always cherish y’all guys. Thanx 4 all support that u guys gave to me :)

Frens dearie.

Ingat lagi tak malam sebelum kuiz back up law, kita berkumpul ramai-ramai buat bulatan macam ada mesyuarat tergempar tapi sekadar nak hilangkan stress kejap? Ingat tak bile nurul tumbuk aku, then aku cakap aku nak tulis kat blog then korang boo aku?
Sebenarnya ini lah apa yang aku nak post kat blog untuk korang.

Aku terharu sangat bila dalam saat genting and sesakkan nafas ni, korang still kawan dengan aku. Bila aku kelihatan sangat bersalah, sangat berdosa dan dalam keadaan yang sangat tak mengenang budi. But u guys still here with me. Thnx a a lot :)

Sorry kalau aku ada banyak sakitkan hati korang. Kadang-kadang tak sengaja, kadang –kadang sengaja.hu. aku sedang berusaha untuk jadi kawan and manusia yang baik. Sorry k. pada yang selalu tengok air mata aku meleleh sekarang ni, sebenarnya itulah aku. Suke menangis T_T.

Frens.

Aku bukan manusia dan kawan yang baik. Tapi tolong paham, apa yang jadi sekarang ni bukan kehendak aku dan bukan tu kemahuan aku. Sebelah sana mungkin betul, tapi sebelah sini confirm tak betul ker? Jangan cepat menilai and melatah. Pada yang tak tahu keadaan sebenar, please buzz off. Buat spekulasi memang seronok, tapi bila kene kat kita sendiri dapat rasa ‘seronok’ dia kan?

Last but not least, luv u guys!
salam.


p/s: entry nih bukan nak tambah kecoh pada keadaan yang ada ni.well aku pon nak cakap jugak. Pada sape yang rase aku nak mintak simpati. U r sooo wrong! And pegi mam k.

2 comments:

  1. aku suke yang ni.
    sekarang ni susa nak dapat kawan yang appreciate kawan macam kau buat.
    keep it up.
    :((

    ReplyDelete
  2. ..friends is all we need...take care of them,take care of their feelings too...rilex lah,telan je kalo rase dia salah pon..itu mmg perangai dia.tp dia still kwn kite...xsaipa bole ubah diri manusia....kawan still kawan...

    ReplyDelete