Tuesday, April 13, 2010

panggil perempuan, perempuan!




salam y'all. well sekarang nih i tengah dengar nisa and nurul bergaduh atas tilam, sebab kedua-duanya emmm..gem..erm, tak pela.eheh. sambil mendengar kekecohan yang berada di tepi aku neh, aku tengah tengok tv (eleh macamlah orang kisah kau tengah buat apa syafinas). aku macam rasa nak luahkan sesuatu di sini apabila menonton cerita di tv neh. uh ayat...

Perempuan. ok, semua orang di dunia ini patut cherish insan yang bergelar perempuan ataupun wanita. kenapa? Sebab semua insan ada kepentingan di alam fana ini. :) kedengaran sangat emo kan? Aku tak suka bila ada mulut-mulut busuk yang panggil perempuan as betina. Sangat tak suka, walaupun that girl is bad or wuteva u wanna call her. Tak perlu panggil kami neh betina okay? Pfft.

Okla habis di situ, aku terasa sangat emo di situ. Sudah la tuh. Ha.. kalau anda menjenguk blog saya, anda akan mendapati terdapatnya chat box di situ. Yea. Terdapat sedikit kemajuan di blog usang saya. Hasil dari saya menghambat dayang badariah untuk ajar saya untuk tambah gajet di blog. Terima kasih dayang! Neh aku tengah nak upgrade lagi, so nantikan ok? (sumpah terase cam selebriti)

Sebelum meminta diri, aku nak bagitau la jugak kan keputusan debate aku ri tu. Keputusannya….. usul ditolak, so that means aku kalah! Yeay! Happy jek an? Yela..aku bukan wakil Malaysia pon. Dengar cerita ada budak-budak perempuan yang tak puas hati dengan kitorang debate haritu. Senang jek korang, korang ganti la kitorang as debator untuk record nanti k. bising jek. Huh!(emo lagi). tambah wrinkle mak, nyah!

Ok pic tersebut sebagai penghilang rindu untuk y’all :)

No comments:

Post a Comment