Tuesday, February 16, 2010

Definisi stress, tensi dan urat otak bersimpul

Erm...pernah tak korang rase stress dengan family sendiri? Pernah tak rase yang korang tak tau kat sape dah korang nak mengadu? Pernah tak rase tak de sape yang boleh faham korang?Pernah tak rase “aku nak keluar la esok, tapi nak ajak sape ek?” ? pernah tak rase pergi mid valley sorang2? well. I got all dat feelings for this prosperous chinese new year. *sigh......

Hidup nih tak selalu indah kan (lagu nasyid nih). Tah la... masa macam makin cepat jek sekarang, kadang-kadang aku rasa macam kena kejar dengan anjing jek. Sebab laju sangat masa bergerak kan? (hiperbola giler kot). Contohnya, aku dah 21 tahun sekarang, padahal aku rasa baru minggu lepas jadi budak paling comel kat rumah (erk), rasa baru jek semalam main kereta sorong makcik cleaner dengan norihan kat bawah susur gajah ke surau semashur dulu. Ermm.... oh.... begitu cepat masa berlalu. Sedar2 esok aku dah tua, ada banyak cicit dah. Ooooohhhh..

Ok la motif entry nih sebab aku rasa sedih dan tensi sangat sepanjang cuti nih. Padahal aku mengharapkan keindahan pada cuti yang mulia ini. *sighhhhh....
Sebelum stop menaip, nak tanya 1 soalan lagi. Pernah tak rase bila korang nak tengok astro, dah tuh adik-beradik “ tercinta” tarik kad astro and simpan dalam bilik dia? Aku pernah. T_T

Blah dulu k. Salam.

p/s: sile jangan terase annoyed dengan ermm dan oohh saya, sesungguhnya ketensionan ini tidak pernah saya hadapi. Ini ialah definisi stress, tensi dan urat otak bersimpul > syafinas.

4 comments:

  1. enas aku sumpah rndu kaooo tahap gabannnnnn
    enasssssssssss
    ko maintain comellll!
    aku tggu dating kiteeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. aku benci kau..
    ahahaha
    tapi kau sape erk

    ReplyDelete
  3. ahahaha
    tahla
    besela bnci kt org yg kite xknl
    kn?
    =)

    ReplyDelete