Wednesday, December 16, 2009

fabulous first night

tak rasa pelik kan dengan entry aku tuh??? huhu.sebenarnya first night tuh refer pada first night yang kami TIDAK PERLU menghadap buku-buku lagi. eceh. cakap macam aku dah tak perlu belajar lagi kan??? (ah kau paham sendiri la bila terpaksa hadap buku 3 minggu sampai muntah segan nak keluar). so sebelum paper terakhir melabuhkan tirainya, kami awal-awal lagi dah pikio apa aktiviti terbaik di alam fana ini. antaranya :

i) wayang (my spy, santau > sangat bukan permintaan aku )
ii) clubbing (ahahah!!! nak gempak je > katakan taknak!!! )
iii) kemas rumah (memang terbaik kan? :( )
iv) pulang ke selayang sepantas mungkin ( abah kate ok kalau lambat balik > daaa )
v) bowling ( aaaaa.....)
vi) karaoke ( nyummy2 )

so dengan list yang kunun hebat tuh, kami semua bersetuju untuk KARAOKE!!! uhuhu. memang nampak sangat-daaa kan??? tapi, aku tak pernah try dowh. wara kata memang terbaik ar perasaan kita pas karaokeing.ada tak rakyat Malaysia yang view blog aku nih tanya nape aku type aaaaaaaa... untuk bowling??? Ehehe. Tolonglah cakap ada, jaga hati kawan sikit beb. 1Malaysia g pon. Malu nak bagitau. Wa tak pernah bowl beb. Teruk sangat ker??? Tak kan??? Ehehe. Bukan apa, aku just tak jumpa time yang sesuai la nak berbowl. Ada tak sesaper nak ajak aku pegi bowling sekarang??? (harap ada lelaki yang ajak) haha.

Ok2. Jom terjun balik ke karaoke. Aku bersama Nazilah, Siti Sarah, Sharifah Norasykin, Nawwarah Inani, Dayang Badariah, Nurul Habibathun Ashikin dan Norkhairunnisa. Semuanya ada 8 orang kan?? Ha...nak kira nih aku cam lemb sket. Semua tuh dak DPM and dak umah aku, kecuali nawwarah ( no offense ek ra ). Nawwarah nih dah bertapa kat umah kami coz exam kan??? Hu. Kami pon bergerak la selepas isya’ (janji pas maghrib sebenarnya) ke Quality Hotel. Aku lupe la kitorang pegi tuh red box ke hape tah. Yang penting tempat karaoke lar. Masuk2 jek mood nak nyanyi sampai dah. Ha... kalau Siti Nurhaliza ke Faizal Tahir ke even BEP pon dengar kami nyanyi malam tuh, memang mereka bakal meminta autoraf kami lar. Adalah dalam 20 lebih lagu kami nyanyi. Tidak ketinggalan lagu inul. Dikocok-kocok ahh.. aku memang berapi tol lar dengan lagu tuh. Tapi dat nyte best pulak owh.

Kalau aku type lagi mau 15 tahun tak habis. Malam tuh sangat best r. Memang terbaek r malam tuh. Saper yang tak join memang rugi walaupun kami tak ajak. Haha. Wukies. Tara....
p/s: pics tak bluetooth lagi. Nanti k. Ceh cam orang nak tengok sangat pulak. 

3 comments: