Wednesday, January 13, 2010

aku tak tahan!!! dunia ni kejam!!!

Macam pe je kan title aku tuh? Tapi seyesly aku memang nak listkan apa yang aku tak tahan and apa yang buat aku rasa dunia ni kejam.

Satu :

Aku tak tahan....
Makanan yang terlebih dos cili = Makanan pedas

Dunia ni kejam....
Orang sekeliling aku pelik tengok mata aku berair padahal aku sedang berusaha habiskan makanan pedas tersebut. Orang sekeliling aku ketawa dan manyampah tengok aku makan sos tomato bila pegi MCD n etc.

Dua :

Aku tak tahan....
Usaha aku disekat walaupun aku sedang berusaha buat yang terbaik

Dunia ni kejam...
Orang sekeliling aku cakap “dahla nas...sudah2 la tuh”. ada aku kacau ko?! Howwow tol!

Tiga :

Aku tak tahan....
Diasak soalan “bila nak ada boyfren?”, “yeker ko takder boyfren?”, “adakah ko jual mahal sangat?” and bla-bla-bla.kfvdnvjsgdsh!!!

Dunia ni kejam....
Orang sekeliling cakap camni “ko tak cantik kot nas, that’s why takde laki nak”, “owh sorry nas, ko terase ke aku cakap pasal tak cantik tadi?”. WTF.
(dalam hatiku:ko ingat ko tuh cantik giler ker?)


Empat :

Aku tak tahan....
Bila aku FAIL LAGI untuk cabaran mendaki bukit pada hari test bersama JPJ untuk kali kedua (menangis dengan teresak-esak)

Dunia ni kejam....
Abah aku terpaksa bayar lagi untuk aku lulus pada test seterusnya. Paling sadis dan kejam. AKU TERPAKSA DATE LAGI DENGAN PAKCIK YANG AJAR AKU DRIVE TUH!!! TAK MAHU!!!



p/s: motif entry nih just nak bagitahu aku still tak lulus for my driving test. Booo kepada diri sendiri!!! yang baca entry nih tak perlu boo aku ek. (amaran keras)

No comments:

Post a Comment