Thursday, November 26, 2009

cita-cita tak kesampaian

salam. huu. beapa lamanya aku tak update blog sayang aku ni. the truth is aku baru habis berperang and berenang dengan timbunan assignment. final aku tak hadap lagi ni. takpela. wish me luck ye for this damn tiring semester. okla aku just nak cerita something. aku baru pergi lawatan ( yuks.cam dak sekolah kan?) lawatan tu ke Bursa Malaysia dan Karangkraf. pergi kedua-dua tempat tu memang fun-gilerz-babasz!!!
ok. Bursa Malaysia best sebab aku paham scope kerja dorang coz aku ada experience dalam that field ( eceh ).the most important thing is uncle yang wat presentation tu belanja we all gloria jeans. huhuhu. dah lama aku mengidam tapi tak dapat nak pergi coz tak cukup duit. hak3.ok dah tu best la. alas nak menaip. anak sedare sayang aku ni nak online pulak... (geram tapi tenang mengadap laptop.

ok2. pergi karangkraf. best!!! aku suka buku-buku kan??? ( eceh lagi ).kitorang jumpa aizat,noh hujan and tomok. tu yang best sebenarnya. hak3. cam apa jek kan???
tapi serius best giler. aizat tak mungkin baca blog aku kan, so aku nak menyatakan di sini AIZAT SOMBONG NAK MATI!!! tahla.. kitorang nak tagkap pic pon lari. pe ingat kitorang nak rogol kau ker?? noh pulak..um..tahla.aku tak tau.tapi yang penting muka dia bersih giler!!!

TOMOK!!! argh!!!sila baca blog saya!!! dia sangat best and friendly. best nak mampos!! sampai wara(kawanku) kena marah dek budak-budak kelas sebab nak tangkap pic terbaik dengan tomok. hahaha. seronok dapat jumpa artis camtu. TOMOK!! KEEP IT UP!!!
huhu. tiba-tiba lupa kat zahiril adzim.hek3

aku cam busy gilez sekarang. nanati aku upload pics k. huhu

p/s:beli majalah media yang ada poster z.a and ade pic tomok in my phone. boleh tidur
bolehtidur tak agak-agak??hahaha

2 comments:

  1. slh ejaan bg blog nurul ain:
    a)beapa lamanya-berapa
    b)Bursa Malaysia-Bursa Saham Malaysia
    c)kitorang nak tagkap-tangkap
    d)nanati aku upload pics k-nanti

    conclusion-aizat tgk yg lari kat dia nk tgkp pic, mcm gorila..dia an dh kurus..dia takut bdn bsr akn brjgkit ngn dia..hahaha..

    conclusion-saya mmg nk jd guru BM..memperbetulkan ejaan anak murid saya..

    ReplyDelete
  2. weh malu gle ko nsa
    Bursa Malaysia la skang
    ne ade Bursa Saham Malaysia lg
    2la...
    xp lg...
    yg laen 2 yela salah

    ReplyDelete