Tuesday, October 6, 2009

keadaan yang boleh membunuh

salam.hopefully sape yang baca entry aku ni sihat belaka. emm..musim exam dah muncul semula.lepas otak dah penuh dengan tepung kuih raya. esh. cam tak sesuai langsung kan timing exam nih. aku hari ni dengan jayanya dah habis speaking for MUET, so otak dah tak tense sangat. tapi hari ini sangat mendukacitakan bila kitorang kena buka kiosk untuk bank yang kitorang search.kunun je search, tapi....(paham kan?)

Ya Allah...bila orang datang je kat kaunter kitorang, my group tak tau jawapan and start to search what they are looking for. nampak cam tak yah bukak kaunter pon takpe kan??? aku tak nak mencarut di sini. tapi sumpah cam sampah kaunter kitorang.
aku sangat menyalahkan diri sendiri sebab tak sedia langsung. just imagine setiap orang yang datang n tanya kitorang soalan,kitorang tak dapat nak jawab. eeee!!!! serious cam #%$@!!!!sampaikan lecturer sangat sekejap ambil penilaian kat kaunter kitorang. hu...sangat la menyayat hati kan???

on the way balik ke rumah petang tadi, aku ajak budak-budak ni pergi tengok midnite tonite. tapi bila malam rasa macam malas nak keluar. huhu. makan maggi je malam nih. lama sangat tak makan maggi, sampaikan maggi nurul pun aku habiskan. hu sorry nurul :)

ok la. good luck pada nabilah, nisa dan rakan-rakanku untuk exam kowang.


p/s: kuatkan diri, ingat Allah and jangan lupa Dia

2 comments:

  1. bell..ko prasan x nme kte jew si dak ni sebut??dia msti pewli kte 2..hahaha..al mklum la kte bergabung tok wat esei pnjg2 ngn dia..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha....x r..die plg syg kte sbb tu die tlis nme kte j....kn sapinas???? =P

    ReplyDelete