Friday, December 23, 2011

Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor =)





Salam. haha. semalam aku emo. tapi semalam gak dapat tahu anak buah aku dapat 8A untuk PMR. tahniah la. Makcik kau pun elok je dapat 6A 2B dulu. haha. ada lagi 2 orang anak buah aku, tapi tak tahu dapat berapa. bukan nak berlagak yang pandai je. aku tak baik sangat la pulak dengan 2 ekor lagi tu.


hey, sekolah aku yang atas tuh di ranked nombor 1 untuk SBP. wuhuuu. eh bangga kejap. walaupun aku dlulu tak pernah menyumbang sikit pun untuk sekolah itu dulu. maap SEMASHUR. tapi ketahuilah, aku rindu dan sayang kamu. huuuuu.


tahniah guru2 SEMASHUR. tahniah adik2, aku tak kenal korang tapi sumpah korang awesome gilak!!! keep it up weh! and please jangan jadi macam akak. =( huuuuuuu....


p/s : aku nak type lyric lagu sekolah, ingat lagi siot. Tapi..esok test, takkan aku nak ulang kebodohan aku kat sekolah dulu kan. salam =)

1 comment: