Monday, July 20, 2009

boring pasal rumah sewa

aku seorang student. dan sangat memenatkan bila hostel limited!!! bila sorang kawan aku cakap nak apply hostel, aku agak berlagak n cakap aku xsanggup duduk hostel. ye... hostel sangat best bila kita duduk dengan yang sekapla. tapi untuk dengan junior. owh please... aku xsanggup
sekarang aku kene jadi leader rumah sewa yang bakal aku diami. tapi 2la.
betapa xseronoknya jadi seorang leader. dan paling penat nak PLEASE orang sekeliling yang menggelarkan diri sebagai kawan. wuteva!!! mahal la pulak deposit rumah. dan aku terpakse call n sms semua orang untuk jelaskan tujuan bayaran2 tersebut. tertekan. tapi xpela. hidup kalau xtertekan xadventerous kan??? harap selepas ini aku boleh jadi seorang yang matang pemikiran
selepas dikecam semua orang tentang umah nh. masa bakal menentukan.
kan???

No comments:

Post a Comment